nu svimmar jag snart

fick idag reda på att jag ska ha teoriprov den 11 oktober.. för dem som inte vet det, har jag inget körkort.. än ;)! men det ska vi ändra på till hösten tycker jag =D! antingen kommer jag o alex ha en oerhört bra o härlig 1 årsdag den 14:e, eller så kommer han få ha en otröstlig sarah breve sig hela dan ;p! men jag är inte så svår att få på bra humör igen.. så det behövs inte så mycket... men det kommer o kännas.. både min mamma o min syster kugga på första försöket.. ska jag bryta det... ehhh aa =)!

igår så umgicks jag med alex, eva o ljunga, vilket var mycket trevligt!!!

o ikväll ska jag o alex fira vår 10 månaders dag med lite bio!


ska till läkaren snart o ha en utredning varför min förkylning aldrig går över, som jag har haft sen typ början av juni.. ta lite prover o sånt... o ta bort mina stygn från min stackars fot!

ha de gut!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0