NORMALT

"dina värden ser normala ut"
betala 250 kr för att en läkare ska säga så.. aja, nu är det som det är..

nu håller jag på att uppdatera min blogg succsesivt.. men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! har suttit o klistrat o klippt in o ut bilder i photoshop hur länge som helst nu.. tur att jag tycker att det är kul! Men MER skall komma ;)!!

annars har det inte hänt så mycket i mitt liv.. sitter hemma o ruttnar, men min fot läker o jag säger bara wuhu!

har dock pratat med eva tre gånger på mindre än en timme idag haha! Vi är opratarna i mobiler du ;)!

nej nu ska jag dra till min man!

pusspuss

image151
från början av vår såkallade sommar...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt Sarah, det ger sig ju ;)

2007-08-23 @ 08:56:10
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0