"mitt hem är ditt hem"

i´m sexy, i´m cool, i´m popular too! I´m Bitchen, great hair, all the girls love to stare! I´m wanted, I´m hot, I´m everything your not!
Bring it on är en skön o rolig film som alla borde se! dock inte uppföljarna, för dem suger =)!

snart kommer eva o då ska vi se på film o ta det lugnt.. kanske köpa lite chips o dip om vi tillåter oss själva!

igår vart det strömavbrott o allt blev kolsvart... mysigt värre, men sen när elen kom igång, så började tv o låta och allt vart askallt, enligt mig.. så de va spooookie.. tur att jag hade min tappra och modiga man vid min sida, som dock låg innerst.. haha!

igår va jag även me eva och vi såg på shrek o käka krocktetter MUMMA! kollade även på lite kort från sunny beach och insåg rätt fort att vi hade det oerhört kul där nere, men det vet väl alla hehe ;p!
"ta allt jag har"
"mitt hem är ditt hem"
Eva:
"känner du inte att det börjar lukta bränt?"
Sarah: "neej"
vi är för roliga hihi!
Åsnan i Shrek : "ta mig, ta mig!"

Och det är spännande på friidrotten så jag tror jag spricker :D! i'm in heaven tadaaaaaa!

morssning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0