ledtråd

jag har gett alex en ledtråd, se om han kan lista ut va det kan va.. ;)!

igår var det party hos solle! som bor typ 3 sekunder från mig.. trevligt trevligt! väl där undrade jag var micciz's john var någonstanns, så när han ska kolla på sin mobil, lär han ha sjukt många missade samtal.. för typ alla som var där skulle ringa o hettsa han att komma.. men han svarade inte.. men jag är ju inte den som ger upp direkt när jag inte får tag på nån som jag vill och ska få tag på... de kan man fråga typ alla ;)! men micciz sa att han ändå inte skulle svara, så jag la ner det ganska fort!

när alla drog ut, så ringde jag john så åkte vi lite bil, till jag senare beslöt mig att åka o hälsa på min söta tjej eva!
där fick jag "skäll" av en arg tant om att jag inte fick spotta.. LOL! undra om hon hade nått liv när hon titta ut där runt 1 på natten o sa till mig.. aja.. sen åkte vi o köpte max mat, o va gott de va :D! åkte hem o såg klart på mean girls som jag prommpt skulle se!

sen ringde jag john igen som fick hämta upp mig sen åkte vi lite bil och till slut fick jag med min man i bilen med..

o idag har vi inte gjort nått förutom at va trött för det vart sent igår o vi gick upp tidigt.. men men!

ikväll blir det att ta det luuugnt.. käka lite, se på lite film etc! kollar just nu på sjuka Fear factor.. det är ju helt stört.. men det finns folk till allt o lite till!!

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0