Hemma

japp! efter 2 semesterveckor på soliga Sunny Beach, kom jag o amanda hem idag! för typ 1 timme sen kanske mer! SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT att komma hem! nu väntar jag bara på att min kära man kommer hem<3  =)! vilket är på fredag!

men bilder etc kommer upp när vi har sammanställt resan. ett ord kan va : väldigt händelserik!

sov gott för det ska ta me fan i mig jag göra så det sjunger om det =D! i min egna sköna säng, med mina kuddar, mina lakan! o allt är mitt mitt mitt! kommer dock va tomt etftersom jag har haft amanda sovandes sött breve mig i 2 veckor o ingen alex att hålla om.. men jag överlever =D! det har jag gjort hela resan, så varför inte göra det nu liksom ;)!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0