film, alafapet, full syster

hahahahah aa igår kväll så vart det filmkväll för oss!

alex o jag laga lite mat, sen kom eva hasse o emilia o hälsa på! vi såg på nån film som jag inte riktigt kommer ihåg va den heter..
sen drog hasse o emilia, då kommer anne o john hem till oss asfulla o fnittrar o käkar.. haha aa gud va dem babbla på asså.. sen fick jag övertala john att vi skulle skjutsa hem honom o eftersom jag är sjukt bra på det, så lyckades jag till slut.. vi åkte o lämna john o hämtade upp ljunga..

vi drog ner till statoil o köpte loka o sen till max för att köpa hamburgare, med rabattkuponger från sf haha! vi såg en bil med martin stenmark o sen en till sån stjärna (haha) på bilen.. jag tror det bara är fejk för chaufförerna ska få uppmärksamhet ;p!

efter ännu en till film skulle vi spela alfapet (=p) kl 3 pån natten.. jag tycker inte så hemskt mycket om det om jag säger så! MEN jag vann över alex OCH det är huvudsaken =)!
sen skjutsade vi hem dem två små liven o gick o la oss vid 5.. låg vakna o va inte ett dugg trötta, så runt 6 typ somnade jag o runt 8 ringde telefonen.. kul o gå upp o svara då.. vem var det då..? jo min bakfylla syrra haha!

så ikväll blir det lite mer liv o rörelse i vår lägenhet.. ska bli förfest här hos mig, men värdinnan, jag då, ska varken dricka eller gå ut.. och eva du får INTE hettsa mig med tequila ;p hehe!

so long!

pusspuss alex<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Botten upp och resten i håret blir det ;)

2007-08-18 @ 17:17:41
URL: http://Evy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0