asså..

jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om sunny beach... ni skulle vart med själva o sett o upplevt..  Men oerhört kul! här kommer några kort.. mer finns på http://www.saraha.pixbox.se



nu är det augustigfestival i norrköping och alla är glada o fulla typ! förutom jag då, som skadade min fot där nere =(.. trampa på en glasbit o fick sy o ha mig.. men de går nog över.. eller? men det kommer flera augustifestivaler.. jag deppar inte ihop för det! ska sätta mig på trädgårn' ett tag me shorty, catrin(?) o eva ett tag! sen ska jag träffa min man! fick en dreamcatcher av alex som han hade köpt på magaluf... inte alla som har en sån hemma! Hoppas den funkar bara så den inte ger motsatt effekt.. den funkade inatt när jag skratta i sömnen ;)! hehe!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, skrattade du i sömnen? Vad roligt =D
Gjorde du och Eva igår sen då? Sorry att jag var så seg, kände mig helt död =/ pusss pusss!

2007-08-12 @ 11:01:16
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0