10 månader!


igår gick vi på bio! såg rush hour 3! skitkul film verkligen! skratta nästan hela tin.. inte många minutrar jag inte fnissa för mig själv ;)!


idag har jag tränat tränat! o vart på körskolan o pluggat.. det gäller o hålla i ;)! + att jag har gått till vårdscentralen men dem är lika bittska där som jag är!


Amanda: "Ni fyra är väldigt olika.. är vi det?"
Philip: "haha jaa! Eva är bratt, sarah är aggressiv o amanda är elak ;p"
Amanda: "jaha.."
Det stämmer lite in på eva (;p), men det stämmer in på mig o amanda!



jag o eva kom även fram till att jag har ett häftigt temprament... visst har jag det alex hahahahaha ;p! ni två är de som borde veta det bäst ;p!


Eva: "oh nej, nu har jag gjort nått med datorn.. shit tommy kommer bli skitarg.. allt är så stort"
Sarah "tryck på F11 eva"
Eva: "va???? hur visste du det???"
Sarah: "har gjort det för många gånger eva"



Sarah: "Det finns olika sätt att va intelligent på"
Alex : "jaha.."
Sarah: "så alex... på vilket sätt är jag intelligent på?"
tystnad...
Alex : "jaadu...?"
Sarah : "nej jag vet, jag är inte så smart"
Alex : "hehehe"
Sarah : men för att va tjej, så är jag väldigt bra tekniskt =)"
Alex : "Jasså"!



nej nu ska jag duscha.. skulle gått på bio med eva, men hon sover så det blir inget med det idag.. synd..

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Eva

Hahah bästa ;)

2007-08-16 @ 17:03:50
URL: http://Evy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0